انواع فال های گوناگون

horoscope2020 astrology طالع بینی سال 2020

طالع بینی 2020 :

سال نو چینی در سال 2020 از شنبه 25 ژانویه آغاز می شود و در 11 فوریه 2021 به پایان می رسد. طبق فال چینی ،سال 2020 سال موش است.

فرصت های جدید ، عشق و پول، سال 2020 موفقیت آمیز خواهد بود!

موش اولین نشانه از چرخه 12 حیوانات زودیاک چین است.

سال 2020 برای همه یک سال پر از قدرت ، ثروت و خوش شانسی خواهد بود. همه در مورد اهداف ، آرزوها و حتی سرگرمی های خود عزم خود را نشان می دهند. این یک سال عالی برای تأسیس و تکامل است.

کسانی که قصد خرید املاک و مستغلات ، شروع به کار تجاری یا سرمایه گذاری پول در یک پروژه طولانی مدت را دارند ، شانس زیادی برای موفقیت در آینده دارند.

اما ، مراقب باشید! این نوع ابتکارات تنها در صورت برنامه ریزی،موفقیت آمیز خواهند بود.

طالع بینی 2020 میلادی

آنچه که سال 2020 برای شما اتفاق خواهد افتاد :

فال سال 2020: سال موش به ما انرژی خلاقانه می بخشد ، انرژی ای که می تواند با انجام چیزهای زیادی که می خواهید در زندگی خود داشته باشید تجلی یابد.

شما اطمینان خواهید یافت که همه چیز ممکن است ، شما خالق زندگی خود هستید و شما این قدرت را دارید که به هر چه میخواهید برسید.

به طور رسمی ، سال چینی موش از 25 ژانویه آغاز می شود و برای اینکه یک سال عالی داشته باشد ، ما توصیه می کنیم در منوی سال نو هر آنچه موش دوست دارد بخورد قرار دهید که موش که به معنای قرار دادن آجیل و انواع پنیر است ، و در طول مهمانی باارزش ترین لباس و جواهرات بپوشید ، زیرا موش عاشق ظرافت است.

 

شغل و ثروت :

سال 2020 (موش) برخلاف سال خوک ، که تحت عنصر زمین بوده است ، تحت عنصر آسترال فلز قرار دارد. تمام اقدامات آغاز شده امسال با موفقیت انجام می شود. شما باید با اطمینان و اراده اهداف خود را دنبال کنید. 

شما باید برای تحقق اهداف خود بی امان باشید و هرگز به خود اجازه ندهید با شکست ، سختی ها یا مشکلات دلسرد شوید.

اگرچه برخی از روزها ثابت خواهید کرد که نسبتاً غیر منطقی ، انعطاف پذیر و سرسخت هستید ، اما باید روی قدرت خود حساب کنید و مشکلات خود را به تنهایی حل کنید.

عشق :

پس از سال 2019 ، سال 2020 پر از موقعیت های غیرقابل پیش بینی در مسائل مربوط به عشق است. بنابراین ، زندگی عشقی شما وارد مسیری هماهنگ می شود و ارتباطات به حفظ آن کمک می کند.

سازگاری بین موش و سایر علائم زودیاک: متولدین سال موش روابط طولانی مدت با گاو وفادار ، اژدها پرماجرا و میمون باهوش برقرار می کنند. با این حال ، آنها قادر به تحمل اسب در حال تغییر نیستند.

فال چینی 2020

خانواده :

خانواده شما خواهان آن هستند که مدت زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.بنابراین بخشی از تعهدات کاری خود را کنار بگذارید تا خانواده توجه لازم را دریافت کند. پس لازم است که شما در زندگی شخصی خود یکسری برنامه ریزی هایی را انجام دهید تا رضایت خانواده را نیز بدست آورید. 

 

سلامتی :

در طول سال 2020 ، جدا از لحظاتی که خستگی آشکار می شود ، تمام علائم زودیاک از سلامتی خوبی برخوردار خواهند شد.

علاوه بر این ، بخش دوم سال 2020 با انرژی و سلامتی زیادی همراه است تا وضعیت روحی بهتر و بهتر شود در سال 2020 ، ورزش هنوز بهترین دارو است و برای بهبود سلامتی ، طول عمر و رفاه عمومی باید برای هریک از ما تجویز شود.

ورزش منظم ، باعث کاهش هزینه های پزشکی در طول زندگی می شود ، به شما کمک می کند خواب آرام تری داشته باشید و بهره وری از کارهای روزانه را افزایش می دهد.

خوش شانس ترین علائم زودیاک در سال 2020 :

در کل در سال 2020 ، شانس در کنار شماست ، اما باید به محض اینکه به درب شما می کوبد ، آن را تصاحب کنید. چینی ها می گویند هیچ چیز شانس را بیشتر از زمانی که به آن شک دارید ترسناک نمی کند.

کسانی که شور و شوق نشان می دهند و با سرعت ، عمل می کنند می توانند موفقیت خود را تضمین کنند.

 طالع بینی سال 2020

نمادهای خوش شانسی :

اعداد: 5 ، 7 ، 9

رنگ ها : سفید ، زرد ، آبی ، سبز ، خاکستری و سیاه

روزهای خوش شانس: چهارم ، هشتم ، سیزدهم ، بیست و دومین روز از هر ماه از تقویم چینی

 

مسیرهای خوش شانس: جنوب شرقی ، شمال شرقی ، غرب

مشاغل خاص: رئیس ، مدیر ، بازرگان ، منتقد هنر / فیلم ، کارشناس مالی ، کارشناس حقوقی ، دانشمند ، فیلسوف ، سیاستمدار ، موسیقیدان ، بازرگان ، کارگزار ، کارآفرین ،  کارآگاه ، جاسوسی ، روزنامه نگار ، نویسنده.

علائم زودیاک خوش شانس : گاو ، اژدها ، میمون ، خوک.

ویژگی های موش :

با توجه به این که موش اولین حیوان از 12 حیوان تقویم چین است ، این سال آغاز سالهای جدید برای انواع پروژه ها ، برای تجارت یا ازدواج خواهد بود.

موش به عنوان محافظ و سعادت در فرهنگ چین به حساب می آید.

متولدین سال موش :

کودکانی که در سال موش متولد می شوند ، ناظران خوبی هستند. اگرچه به نظر می رسد خجالتی است، اما شایان ستایش هستند و می توانند جذابیت خاصی را در گروه دوستانشان به ارمغان آورند. 

آنها به راحتی توجه را به خود جلب می کنند. کودکان موش توانایی رهبری دارند ، از خودکنترلی بالایی برخوردار هستند ، نظم و انضباط دارند و می توانند به لطف روشی که برای حل مشکلات به کار می برند در زندگی موفق شوند.

طالع بینی سال 2020